Created by SOCIAL MADNESS 2022

STRUCTOGRAM 1

STRUCTOGRAM 2

STRUCTOGRAM 4

Warsztat szkoleniowy

 

Komunikacja w skutecznej sprzedaży. 

 

 

Pokochaj sprzedaż i ciesz się zaufaniem swoich klientów!

 

 

  • Chciałbyś osiągać większe sukcesy w swoim biznesie?

  • Jesteś ciekawy, jakie potrzeby mają Twoi klienci?

  • Co zrobić, żeby odpowiednio dotrzeć do osób, którym mógłbyś zaoferować swój produkt lub usługę?

  • Poznałeś już wiele metod sprzedaży, ale wciąż nie odnosisz sukcesów, których pragniesz? 

  • A może nie zarabiasz tyle, ile Twoi koledzy, którzy robią to samo, co Ty?

  • Zainwestowałeś czas i pieniądze w szkolenia sprzedażowe, ale wciąż nie wiesz, jak rozmawiać z ludźmi, żeby chcieli nawiązać z Tobą współpracę?

  • Jak komunikować się z klientami, żeby kupili i polecali Cię innym?

 

Wielu sprzedawców komunikuje się z potencjalnymi klientami mówiąc do wszystkich tak samo. Taka komunikacja sprawia, że nie docierają do wszystkich, a głównie do osób, podobnych do siebie. Reszta ich nie rozumie.

Co zrobić żeby mieć więcej klientów? Komunikować się z nimi w sposób dla nich zrozumiały i oferować im to, co do nich przemówi, a nie to co nam się podoba?

 

Każdy jest inny i ma inne potrzeby. Uszanuj to i zacznij mówić do ludzi językiem ich korzyści.

Już na początku rozmowy możesz zniechęcić kogoś zwracając się do niego po imieniu, albo stojąc zbyt blisko. Wszystko się liczy. Dobór słów. Ton głosu. Gestykulacja. Kolorystyka Twojego biura. A nawet kolor Twojego ubrania.

 

Chcesz mieć przewagę, zaakceptuj odmienność klienta i zdobądź Klucz do jego umysłu. Naucz się czytać ludzi, a podniesiesz swoją efektywność w biznesie.

Zaprzyjaźnij się z mózgiem Twojego klienta, bo to on podejmuje decyzje zakupowe.  

 

Otrzymasz wiedzę m.in. na temat:

 

  • czym jest sprzedaż i co zrobić, żeby ją pokochać

  • co stanowi tajemnicę sukcesu sprzedawcy

  • jakie są fazy sprzedaży i na co zwrócić w nich uwagę

  • jakie sygnały wysyła Twój produkt lub usługa

  • co mówi klientom wizerunek Twojej marki

  • jakie są motywy zakupowe Twojego klienta i jakie ma opory

 

Co zyskasz?

 

Każda faza zostanie szczegółowo omówiona i uzyskasz wiele przykładów komunikowania się w każdej z nich z Twoimi klientami. Uzyskasz gotowe rozwiązania do Twojego biznesu.

Dowiesz się również trochę o reklamie, produktach i kolorach. Co dla których klientów?

Czy wiesz, że niektóre firmy sprzedają ten sam produkt w trzech różnych opakowaniach, żeby dotrzeć do większej ilości klientów? Są jednak i tacy, którzy docierają tylko do jednej określonej grupy odbiorców.

Odpowiemy na setki pytań, które ułatwią Ci prowadzenie biznesu i kontakt z klientami.

Wiedza ta sprawi, że zaczniesz bawić się sprzedażą i odkrywać nowe możliwości. Zaczniesz doświadczać, rzeczy, na które wcześniej nie zwracałeś uwagi.

 

Warsztat jest dla tych, którzy:

 

  • oferują produkty i usługi pośrednio lub bezpośrednio

  • tworzą teksty lub reklamy

  • tworzą produkty lub usługi

  • prowadzą zespoły sprzedażowe

  • uczą sprzedaży

 

Organizacja:

 

Plan szkolenia oraz certyfikat

 

  • Warsztat szkoleniowy STRUCTOGRAM® 3 jest dwudniowym spotkaniem (2x8h).

  • Otrzymasz wszystkie potrzebne materiały.

  • Warsztat odbywa się ONLINE lub STACJONARNIE.

  • Jeśli jest to spotkanie online, musisz mieć włączona kamerkę i mikrofon.

  • Agenda szkolenia została odpowiednio przemyślana. Przerwy odbywają się w momentach ustalonych przez trenera, w zgodzie z potrzebami uczestników.

  • Po wykonaniu zadań opartych na wiedzy uzyskanej podczas warsztatu szkoleniowego, otrzymasz CERTYFIKAT.

  • Cel, przebieg i sposób przeprowadzenia warsztatu jest indywidualnie uzgadniany z zamawiającym. 

STRUCTOGRAM® 3 Klucz do poznania klienta

Kinga Klejment ACADEMY